ZWROTY

Prawo do odstąpienia od umowy
Klient, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

Sposób odstąpienia od umowy
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie, takie jak e-mail wysłany na adres biuro@agrobaza24.pl lub formularz zwrotu dostępny na stronie sklepu. Klient zobowiązany jest skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy.

Warunki zwrotu
Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, kompletnym i w oryginalnym opakowaniu. Towary używane, uszkodzone lub niekompletne nie będą przyjęte do zwrotu.

Koszty zwrotu
Koszt odesłania towaru ponosi Klient. W przypadku zwrotu, Klient jest odpowiedzialny za koszty przesyłki, sklep nie przyjmuje przesyłek płatnych za pobraniem przy odbiorze.

Zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu zwróconego towaru, sklep niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych, dokona zwrotu pieniędzy na konto Klienta, przy czym sklep może wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania towaru.

Towary wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy
Zgodnie z przepisami prawa, Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, które zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta (np. spersonalizowane produkty), a także w przypadku towarów, które ze względu na swoje właściwości nie nadają się do zwrotu (np. produkty z krótką datą ważności).

Reklamacje
W przypadku wadliwego towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Reklamację należy zgłosić na adres e-mail biuro@agrobaza24.pl lub pisemnie na adres siedziby sklepu.

Kontakt w sprawie zwrotu
W celu zgłoszenia zwrotu lub uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt pod adresem e-mail biuro@agrobaza24.pl. 

Adres do zwrotów

AGROTOM Tomasz Przybylak
Daniszyn 25A
63-410 Daniszyn

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU


REKLAMACJE

Prawo do reklamacji
Klient ma prawo do reklamacji towaru, jeśli produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową. Reklamacja może dotyczyć zarówno wad fizycznych, jak i prawnych towaru.

Procedura składania reklamacji
Aby złożyć reklamację, Klient powinien:

Skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie, wysłać e-mail na adres biuro@agrobaza24.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numerem 734 191 083.

  • W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
  • Numer zamówienia,
  • Opis wady lub niezgodności towaru,
  • Prośbę o wymianę towaru, naprawę lub zwrot pieniędzy.

Reklamacja w przypadku dostawy uszkodzonego towaru
W przypadku, gdy towar zostanie dostarczony w stanie uszkodzonym (np. podczas transportu), Klient powinien zgłosić reklamację niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, najlepiej w ciągu 24 godzin. W takim przypadku Sprzedawca zorganizuje bezpłatny zwrot uszkodzonego towaru i wyśle nowy egzemplarz lub dokona zwrotu pieniędzy.

Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia. O decyzji Klient zostanie poinformowany za pomocą e-maila lub telefonicznie.

Zwrot lub wymiana towaru
W przypadku uznania reklamacji, Klient ma prawo do:

  • Wymiany towaru na nowy,
  • Naprawy towaru,
  • Zwrotu pieniędzy (w przypadku niemożliwości wymiany lub naprawy).

Koszty reklamacji
Koszt przesyłki towaru reklamowanego ponosi Sprzedawca, jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną. Klient zostanie poinformowany o szczegółach zwrotu towaru.

Wymogi dla reklamowanego towaru
Towar reklamowany powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu lub zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie podczas transportu. Do towaru należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon lub fakturę).

Odmowa uznania reklamacji
W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, Klient zostanie poinformowany o powodach decyzji i poniesie koszty związane z odesłaniem towaru.

Kontakt w sprawie reklamacji
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących procesu reklamacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail biuro@agrobaza24.pl lub telefonicznie pod numerem 734 191 083.

Adres do reklamacji

AGROTOM Tomasz Przybylak
Daniszyn 25A
63-410 Daniszyn

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI